Przepyszne, zdrowe i różowe. Idealne śniadanie na rozpoczęcie dobrego dnia, można też przygotować sobie to danie jako przekąskę do pracy lub na podwieczorek.

Bardzo zdrowe. Witaminy, które znajdują się w smoothie bowl są nie do zaliczenia. Tak samo jeśli chodzi o wariacje, można na wierzch poukładać owoce, bakalie, wszystko wedle własnych upodobań.

Różowe smoothie bowl

Ilość porcji: 1
Czas przygotowania: 10 minut
Poziom trudności: łatwe

Składniki:
  • Mandarynka
  • Pół banana
  • Pół gruszki
  • Pół buraka
  • 3 łyżki płatków owsianych
  • 2 łyżki multi-otrębów ( z Biedronki, zmielona mieszanka otrębów pszennych, owsianych, orkiszowych i gryczanych)
  • 1 łyżka siemienia lnianego
  • Mleko roślinne – na oko około 100 ml, lepiej wlać trochę mniej i w razie potrzeby dolać
Na wierzch:
  • Banan, pół gruszki, kiwi, śliwka, orzechy nerkowca
Przygotowanie:

Wszystkie składniki na smoothie zblendować, przelać do ulubionej miseczki. Na górę poukładać pokrojone owoce i orzechy.

Smacznego!